Lankahamsterit ovat alkaneet kisansa, itse en siihen tällä kertaa osallistunut. Ei tuota lankaa ole kovin paljon kertynyt, sillä olen huono hamstraamaan lankaa. Yleensä täytyy olla tarkat suunnitelmat, mitä kustakin langasta tulee ja vasta sitten annan itselleni luvan ostaa. No, hairahduksia tietenkin joskus sattuu:)

Minua yllätti tänään se, että olin saanut kommentteja ihan englanniksi. Luulin, ettei umpisuomalainen blogi niin kovasti kiinnosta muualla maailmassa, mutta kuviahan voi aina katsella. Hauska juttu sinänsä, itse kyllä lueskelen sujuvasti englanniksi, miksei ruotsikin onnistuisi. Saksaa ymmärrän kotitarpeiksi ja venäjää 6 vuotta lukeneena... noh, taito on ruostunut jokseenkin täysin.

Joissakin blogeissa on tilattu aivan ihastuttavia lankoja täältä, mutta minun yritykseni ei onnistunut. Visa Electron-kortti ei ilmeisesti ole käypä maksuväline siellä. Jos joku voisi valaista asiaa minulle, niin missä putiikissa tuo kortti käy? Vai pitääkö avata sellainen PayPal-tili? Sekin on minulle ihan outo juttu....mutta niin kovasti haluaisin tutustua hiukan erilaisempiin lankoihin.

34194.jpg

Vaarin joululahjasukatkin sain valmiiksi, onneksi talvea vielä riittää. Lankana Regian sukkalanka ja puikot 3mm. Omistan vain yhdet bambupuikot, juuri tuota kokoa ja muilla en enää haluaisi ollenkaan neuloa. Täytyisi hankkia muitakin kokoja, nuo puikot ovat jo ihan mutkalla. En kyllä olisi uskonut, että ero alumiinisiin on niin suuri, neulominen on nyt ihanan kevyttä ja se inhottava kilkatus on tipotiessään.

34192.jpg

Eskarilainen sai pinkkisukat, malli täältä, lankana Nalle colori ja puikkoina ne 3mm bambut.

Neuleolympialaisiakin olen tässä mietiskellyt, mutta en keksi millään sopivaa neulomusta. Joku huivi tietysti olisi ihana tehdä, mutta silti askarruttaa langan valinta  ja väri... mutta kun tyttökin osallistui, niin kai äidinkin pitäisi:) Vielä on hetki aikaa tuumailla, eikös se 9. päivä ollut ilmoittautumisen takaraja?