Jossakin blogissa kehotettiin summaamaan menneen vuoden neuleita ja niin on moni jo tehnytkin. Minäkin päätin koota listaa. Nyt kun kuopus aloitti tänään päiväkerhon, on minulla ruhtinaalliset kolme tuntia aikaa vain itselleni! Tosin tätä autuutta on luvassa vain kerran viikossa, mutta on sekin jo ihanaa:)

Vuoden 2005 aikana neulottu valmiiksi:

  • 5 aikuisten sukat
  • 2 lasten sukat
  • 9 erilaista pipoa
  • 1 huovutettu kissapipo
  • 1 sormikkaat
  • 1 kämmekkäät
  • 5 kaulahuivia
  • 1 Mystery Shawl1-huivi
  • 3 lasten ponchoa
  • 1 verkkoponcho
  • 1 tytön villatakki
  • 1 tytön villahuppari
  • 1 tytön kietaisuneule
  • 1 kesätoppi
  • 1 tytön kesätoppi
  • 1 aikuisen villapaita
  • 1 Sophie-laukku

 Ja virkaten valmistui

  • 1 poncho
  • 2 myssyä

Siinähän niitä oli sen verran kuin olen blogin aloittamisen myötä muistiin merkinnyt. Alkuvuoden aikaisia töitäni en millään muista, mutta jospa nyt tämän vuoden aikana tuo neuleiden "arkistointi" alkaisi toden teolla.

Ja tässä katsaus keskeneräisiin neuleisiin.

                                            26984.jpg

Niitä riittää ja into aloittaa uusia on kova. Ja kun tämän viikon uudet neulelehdet kolahtavat postilaatikkoon, niin miten maltan odottaa kevätlankoja ja muita ihania uutuuksia?

Vinkki teille; esikoinen perusti oman blogin ja ihan omin avuin! Sanoi vain minulle, että katsopas äiti... olin kyllä yllättynyt hänen atk-taidoistaan, taitaa olla kohta äitiään taitavampi:) Mutta jäähän minulle vielä se kuvauksissa avustaminen!